Adakah Benar Atau Tidak!!!!


Berita Terbaru,  Gelanggang Tok Jenai, UPSI akan DIHAPUSKAN??? sumber BERNAMA mengatakan tapak persilatan Gelanggang Tok Jenai UPSI akan didirikan Kafeteria…

Benar Atau Tidak?? Apa Kejadahnya?? Bagaimana ia boleh berlaku… bagaimana pula kita perlu lakukan untuk mendapatkan hak perjuangan kita??… sama2 kita bincangkan….

saya, wiro dani melaporkan untuk Berita Reyokiwara…

—> awan jikalau dapat ku capai, maka saktilah hamba<—

Advertisements

~ by wiro sableng on March 10, 2010.

24 Responses to “Adakah Benar Atau Tidak!!!!”

  1. huhu… 1st

  2. itu yg pok cik dgr apa ko sudah gilak kita mana ada kuasa nak halang lain la aku jadi PM.hhahahah

  3. Apa Kata Jd Jebat.. Amuk Satu Kg… Satu Kg sudah laa.. x larat lau satu pekan.. dh tua dh.. wakaka

  4. Dulu aku n Tapakyoi rasanya pernah jumpa TNC Pembangunan semasa program nak bagi nama Tok Jenai. Dia kata jika ada Bangunan lain nak dibangunkan maka kita tak boleh nak halang sebab padang tu UPSI punya. Kerana Tok Jenai bukan padangnya, tapi gelanggangnya.. UPSI lah Tok Jenai.. Kita semua anak Tok Jenai..
    Namun sejarah,kata orang, tempat jatuh lagikan dikenang.. Memang rasa sayang sekali..

  5. o0o0o huhu xpe2… lain tempat ade kan… mungkin kite dapat tempat yg lebih canggih…. huhu

  6. tak mustahil….sudah dijangka..tapi tak terfikir plak kafeteria..
    ingat nak uat kolam renang.bley kita blaja berenang…

    **KUASA…KUASA…KUASA BUKAN DITANGAN KITA….ape apepun itu bukan peluntur semangat gayong tok jenai…bumi Allah ni luas..

  7. logik ke buat kafetaria belakang bangunan yang diwartakan sebagai satu bukti sejarah malassia?

    kenapa tak buat arkib? kumpul bukti pensejarahan UPSI? sejak dari zaman ahmad boestamam lagi? penubuhan KMM (Kesatuan Melayu Muda – parti melayu sebenar sebelum penubuhan ameno) – cukup ke rumah buruk (bekas rumah Pak Aris) tak berjaga tu dijadikan muzium?

    bila ada construction, struktur bangunan bersejarah tak terjejas ke?

    tak ada kesan ke?

    kafe tengah kampus?

    alternatif ada.. mesin vendor makanan/minuman macam kat jepun..

    saya bukan nak kata.. sejak zaman dulu lagi HEP UPSI memang kurang peka dengan kebajikan pelajar.. senang cakap, MELACURKAN kebajikan pelajar-pelajar UPSI..

    masih ingat lagi yang HEP pernah PERAM duit PTPTN budak-budak kerana nak dapatkan keuntungan bunga/dividen dari hasil pemeraman tersebut..

    tu tak termasuk skandal bukak kolej yang jaraknya lebih 20 kilometer dari Tanjong Malim..

    percayalah! kalau panggil SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) godak.. macam2 ada kat HEP tu..

    last sekali, kalau bukak kafe.. sape yang dok melepak bersembang dekat situ? bukan geng2 HEP pembangunan yang berperut gendut makan rasuah kerja tak buat, takda pendidikan, dan sombong itu ke yang bersarang, melepak kat situ? waa.. seronok yea..

  8. klau begitu,mereka ibarat balan2 yg kehausan keseronokan..

  9. aiyak! pedas betok kata2 si OBA…meh le dtg sana tgok apa sudah jadik…ayooyoo…ni kata2 mcm mau jadi ketua pembangkang muahahahahaha

  10. dia memang lama dah membangkang bang.. cuma tak dilantik jadi ketua je. uhuhu..

  11. sian ye…

  12. untuk pngetahuan sume..bentaro cakap..upsi nk wat kafetaria dkat c2 coz ekoran dari wujudnya bangunan baru yg mnyerupai gaban dekat sbelah dwan perpustakaan lama 2..rasionalnya..snang cket hamba nk g makan..hahahaha

  13. tidakkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!

  14. Salam. Apakata kita berkumpul semula hujung minggu ni untuk mengimbau kembali kenangan lama. Malam tu kita boleh dinner sama-sama.

  15. insyaallah babah..

  16. aper??? babah??
    dush dush dush… OBA…. (sy jeles)
    wakakaka

  17. ish..dalam ramai2 kat sini hanya OBA saja yg berani panggil babah…ko sudah terlambat OBA sudah terlambat…atau ko mahu keno lipat muahahahahah

  18. wakaka… no komen no komen…. wakaka

  19. sampai hati abang kiai sepuh cakap macam tu.. saya tak smpai hati nak cakap sebenarnya.. hohoho..

  20. emm…masih tak mampu nak bercakap…

  21. hari ni baru baca. ada kat besut ni, bukan besout. kita satu mini reunion nanti

  22. wahh jauh ye berjalan…
    huhu

  23. saya ingin memohon maaf kerana tidak dapat hadir kerana kesulitan tertentu..

  24. babah tu cuma callsign aja..

    nak bubuh eagle one boleh.. red leader ke.. tigerlily ke.. kakaktua alpha ke.. bravo charlie ke… he he.. memane pun jadi..

    betul yak babah? eheh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: