Betaro Jet Li Li dan Cikgu Mat di Majalah SB Mac 2010- Tahniah Cikgu


Untuk tatapan rakan-rakan…

Maklumat berkenaan dengan Modul Asas Silat, bolehlah menghubungi Betaro Jet Li Li..Beliau adalah jurulatih yang bertauliah untuk kursus tersebut dan penyertaan dari ahli-ahli Gayong Reyokiwara adalah diperlukan. Tahniah…

~ by tapakyoi on February 28, 2010.

61 Responses to “Betaro Jet Li Li dan Cikgu Mat di Majalah SB Mac 2010- Tahniah Cikgu”

  1. waaa,hebatla dorang nie…

  2. kena p beli esok nih!

  3. fasa 2 serangan rusuk (flanking assault)..

    tahniah..

  4. baru sikit je tuh. kita kena buat kursus utk modul tuh!

  5. ilmu ….. barang orang Islam yang tercicir. jumpa di mana, kutiplah

  6. ishh..ish.. sape punye la yang tercicir kat sini nih! kau ke OBA?

  7. Tahniah juga buat Guru Syakirin dan Guru Aziman.

  8. tah.. sapa punya tah?

  9. Ilmu jangan letak di bengkung. boeh tanggal, boleh tinggal, boleh cicir, boleh hilang ….. boleh baling atas atap gajah menyusur depan bilik gelanggang.

    Simpan dalam dada, boleh dibawa ke mana-mana, dipakai sepanjang masa

  10. Cincin ditempah dari suasasa
    Disulam dengan penuh berseni
    Bukan cuma didada,dibawa dan dipakai saban masa,
    malah sebatikanlah dijiwa dan nurani.

  11. waa baru nih bace.. esok mesti dapatkan SB.. mesti kena sambar sebelum disambar oleh orang lain…

  12. seni sungguh cikgu ku ini…

  13. macam pernah dengar je kisah harimau menyusur atap mencari bengkung tuh! heheh..

  14. harimau ekstrem kena dengan geliga sakti.. he he he..

  15. aku rs aku tau sapa harimau tuh..haha…

  16. hahaha! masa tu la geliga sakti

  17. huhu….

  18. haha

  19. dilambungnya naik keratas.. hambik kau!

  20. ambik tak beradap. langsung kena ambik beratap

  21. maka lahirlah harimau atap! hehe..

  22. o0o0o harimau ape lg selain harimau atap???

  23. cis! korang sungguh membawa kenangan ku kembali ke upsi aku tau bengkong siapa yg melayang hinggap diatas atap cian dia…tau pun takut..

  24. tahniah cikgu…apa yg berlaku baru2 ini sungguh menyentuh jiwa saya…kawan2 senua dah jauh pada siapa nak diluahkan perasaan…aku orang berdagang sampai masa pulang aku akan pulang…

  25. tahniah cikgu dapat masuk tv heheheh…apa yg berlaku baru2 ini sungguh menyentuh jiwa saya…kawan2 senua dah jauh pada siapa nak diluahkan perasaan…aku orang berdagang sampai masa pulang aku akan pulang…

  26. harimau yang lama tak jumpa, harimau extreme, harimau api …. harimau warak belum ada lagi.kau nak gelaran tu dani?

  27. harimau berantai, harimau api, harimau terbang dsb.

  28. woi udah gilak ka.?..gelojak jiwa…dah lama tak jumpa kalau berani turun la kuala selangor huahuahuahua….alamak pecah rahsia aku…

  29. o0o0ohh dh tau dh sp dia… wakaka

    sy xmo harimau berantai ke harimau api kaa…
    sy nk harimau leh kuar kan duit…. (maybank)
    wakaka

  30. itu harimau kaya

  31. Apalah you all ni. Harimau atap ke, harimau ape pun,Chef tak heran sebab saya hari-hari mau, mau apa, LU FIKIR LAH SENDIRI.Wakaka….

  32. ahah! alahai babah… (serender angkat tangan kulo!)

    harimau untut kaki tiga.. penjaga makam raja-raja.. bertapa setelah membuat onar angkara…

    atau..

  33. dia udah berpunya! haha! hoho,beliau rupanya kiai sepuh! pak kiai, balik kg tak singgah kat sini ka? amoi sumbong sungguh!

  34. chef betaro…. hari hari mau apa yaa???

    kiaisepuh bdn x empuh….
    comel org yer berbadan sasa…
    wakakaka

  35. GJ selalu aku singgah sana tapi ko pulak tak ada…balik kelantan la…singgah hutan la…cit apara…eh ko dah pindah sek ka?

  36. bila kita nak jumpa balik ni jom pakat ramai…p belajar kat sifu jet lili…minta dia naik bengkong kita…sekrg dah naik bengkong baru bleh kita lambung-lambung muahahahahaha…(aik apa aku merepek ni)

  37. eleh.. umah dekat dengan tanjong pun maleh nak pi, nak naik bengkung.. weeeek (he he he..)

  38. jangan kata macam tu OBA. aku baru jumpa kiai 4 hari lepas. dia ambil pelajaran simbat dari betaro.

    yang dekat tapi tak turun ambik pelajaran adalah aku… malu den

  39. aku lagi malu. jarang sekali turun.

  40. aku pong malu wehhh..x abis ambik..huhuhuhu

  41. skang dah pindah ke kuantan. taman tunas mahkota. mai le..

  42. sy lg malu.. melihat abg2 ku yg hebat2 belaka tetapi tetap merendah diri….
    huhu

  43. argh wira dani aku tau ko pon dah otai…aku dah tau ko yg sebenarnya…caaaiiitt…..huhuhu..korang takpa la dah sampai auralaga hitam…aku baru auralaga hijau..huhuhu…aku p tangjong untuk meluahkan perasaan aku pada betaro….sambil2 ambik pelajaran…tapi bilo aku tengok korang memang aktif kat sini bleh la aku menghilangkan tension aku kat sini …syoookkk! siiooott…

  44. aku p ziarah betaro dah lama tak ziarah dia rindu pulak… tambah2 bila lepak kat pdg belkng SITC menyusup masuk kenangan lalu…nostalgia kita banyak kat sana…korang nak tau tak tempat kita berlatih tu katanya nak di bina kafeteria…maka marilah kita ramai2 ambil gambar kat situ sebelum padang tu berubah wajah huhuhuhuhu….

  45. astaghfirullahalazim.. subhanallah.. dasar kapitalis…

  46. dasar boya darat…..

  47. dasar ekonomi baru

  48. hahaha! bilo dia nak buat? nasib baik dah amik dulu ngan halim,anuar,hanif n saifullah

  49. itu hari kelab taewando nak ambik. sekarang kelab kafteria pulak nak ambik? BANTAH

  50. BANTAHAN DIBUAT… wakaka

  51. this is a sacrilege to the gathering ground!

  52. wuwuwu..aku xpnah pong amek gambo kt situ..tp kt pokok pinang tepi pdg tuh ada tanda pisau kang halim (2007) n kesan golok dr aku n budak2 jahat yg ln (2004-2006)..heheh…ops..sambung sedih..wuwuwu..

  53. aku tumpang nangis la ngan tgn besi…huhuhu..dulu kat pdg tu la aku kena tikam pisau kat kaki..keris singgah kat kepala (itu pok wok punya rembatan nasib tak pengsan)…kena hempuk ngan rantai pun kat kaki itu ngan neejad….dia yg kasi hentam sama aku ( time belajar parang rantai)..ish banyak sungguh kenangan…itu tak kira yg kena ngan sifu betaro…huhuhu sedih…sedih,…sedih apara nak buat tempat makan kan byak tempat lain..ciiiiiiittt…caaaaiiittt.

  54. ada skali brother kiaispuh yang tetak tangan brother mautauka. tapi bukan kat padang tuh! huhuhu!

  55. emmmmmmm….
    aku tak tau nak komen pa..dah sebab korang dah banayk komen tentang gelanggang tok jenai.uhuuuuhuh..
    apa pun masing2 ada nostalgia
    paman betaro, aku, ninjad dll pon ada kisahnye d glanggang tu..
    huhuhuhuuhuhuhuhuhuhu..
    jom kite trun tok jenai ramai2 ujung minggu ni..
    imarah sebelum ia jd sejarah………….

  56. aku satuju dgn dirimu sunan bonang

  57. huhuhu…betul la dulu aku pun pernah tertetak tgn si neejad..aiya itu tak sengaja maaa….nasib tak putus jari sahabat aku tu kalau tak tak bleh main buah ooooo….

  58. nak turun hujung minggu? macam best je bunyi. tapi sabtu malam makan2.

  59. GJ open table… wakaka

  60. datang hujung cuti sekolah la. boleh gi kenduri umah aku di besout. adik aku kawin. kenduri hari sabtu 20 mac. semua pengunjung reyokiwara dijemput hadir. makan masa kenduru adalah percuma.

    esok petang aku balik ganu ambik bini

  61. apa daaa. tinggal bini kat kg…ish…

Leave a Reply

 
