Selamat Pagi Malaysia 8 Februari 2010 jam 8.00 pagi



SELAMAT PAGI MALAYSIA

Bersama: Cikgu Man (PSSGM), Cikgu Zul (Serimau Hitam), Ayu (Pencak Silat UPSI)

Sekadar untuk memberitahu rakan-rakan tentang jemputan pihak Selamat Pagi Malaysia TV1 sempena Pertandingan Pencak Silat UPSI yang akan diadakan pada 12-14 Februari ini.Dalam program ini , tiga orang dari UPSI iaitu  Cikgu Nor Azman mewakili Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia, Cikgu Zul mewakili Pertubuhan Silat Serimau Hitam dan Saudari Ayu selaku wakil Kelab Pencak Silat UPSI telah hadir untuk memberikan maklumat.Program dimulakan dengan wawancara bersama jemputan dari UPSI dan kemudian disusuli dengan persembahan demo dari rakan-rakan reyokiwara….Video penuh wawancara akan saya upload kemudian. Ini saya letakkan gambar-gambara sahaja dahulu yang berjaya dicapture dari webcam saya.. Tahniah untuk semua yang terlibat. Terkenang latihan bersama di Taman DR semalam …ohhh…Jent dan Lan…anda hebat..

VIDEO SHOW… CLICK HERE…

~ by tapakyoi on February 8, 2010.

104 Responses to “Selamat Pagi Malaysia 8 Februari 2010 jam 8.00 pagi”

  1. Aku sempat tengok tv tadi sebelum tertidur! hehe..

    tahniah pada jent dan lan, anda telah memaparkan keupayaan sebagai anak murid cikgu Azman dan anak murid Gayong umumnya. Seni dan permainan yang cantik,kemas dan mantap.

    Teruskan usaha, ambil ujian sampai ke pringkat yang lebih tinggi.

    Tahniah sekali lagi. Buat Sifu, Ckg Man, you’re the best!! Bangga dapat tengok cikgu dalan TV. Senyum sorang2 saya tadi. Rindu la nak jumpa sifu..

  2. Yosh…GJ…perjuangan…dan…perjuangan

  3. ninja dan samurai serta anak gayong kelahiran gelanggang Tok Zainal yang nak ke pertandingan boleh menginap di rumah hamba di trolak. kalau sudi la. sambil cuti-cuti, makan angin, jumpa adik beradik, boleh ziarah cikgu azman.

    tahiah atas usaha murni kalian. semoga dipermudahkan urusan dan diberi kejayaan serta ganjaran yang selayaknya di dunia dan akhirat

  4. terus

  5. cikgu macam chef

  6. hehehe….Insya Allah… boleh le ramai ramai kita trun nanti…Insya Allah…lepas ni hamba akan membuat perkhabaran lain tentang Majlis Gurulatih Perak

  7. bangganya…terasa sampai ke isi kuku….rasa jiwa bertaut bersatu..mengenang gelangang ulung besifukan jet lili yang mantap gitu…..

  8. ruginye…tak dapat tengok..aplod..aplod…hada sukantara tadi..huhuhuhu…

  9. ribuan terima kasih …
    kepada
    abg faizal….
    yg menyumbangkan tengkolok ye kepada kami…
    wakaka

  10. JUTAAN terima kasih……..

    BETARO JET LILI…
    invite kami dan memberi amanah tuk melakukan show di SPM..
    dan kami sedaya upaya memberikan yg terbaek pada cikgu..
    kepercayaan betaro jet lili… kami berusaha memperjuangkan…
    kami pergi atas tiket Gayong, kami pergi atas tiket reyok, kami pergi atas tiket memperjuangkn warisan melayu………

    GENG REYOK…
    terima kasih menyokong kami…

    TAPAK YOI.. sory susah kan cik ein..
    smpi ponteng klas, balik umah tuk merakamkan persembahan kami.

    SUNANG BONANG.. thanks memberikan kostum yg terbaik bg kami..
    de org puji tengkolok tu cantik..

    GELOJAK JIWA, OBA, JURAGAN, NENJAD, FAKIR, TGN BESI, LAYANG MAS, DJAILUH…
    jgn dikenang jika tidak ku pandang..
    jgn bersedih jika tidak ku pilu…

    ini lah kami..
    ini lah cinta kami pada silat..
    jika ada kekurangan mohon maaf…

  11. mende maksud :

    jgn dikenang jika tidak ku pandang..
    jgn bersedih jika tidak ku pilu…

    ???

    tak faham.

    adakah ayat “inilah kami.. ini lah cinta kami pada silat” bermaksud “kami dah buktikan kecintaan kami pada silat dengan buat persembahan terbaik untuk tontonan seluruh Malaysia”.

    kalau begitu TAHNIAH la.

  12. hahaha! ada ke patut kata ckg azman macam chef! “Eh,memang macaqm chef la!” terdetik hatiku.. hehe..

  13. Alhamdulillah..semua berjalan dengan lanacar, walaupun geng demo sibuk dengan urusan majlis gurulatih perak, tetapi masiih berkesempatan lagi membuat persembahan…Untuk video Insya Allah..hamba usahakan upload hari ini..cadang nak buat malam tadi tapi tak sempat…Insya Allah..bagi yang tak sempat tengok boleh le tengok nanti

  14. Terima kasih yang tak terhingga pada semua pihak. Memang macam chef pun kerana gaya penampilan diri yang terserlah. Walaubagaimanapun, sudah tugas chef untuk menyediakan hidangan, yang kalau bukan terenak, sekurang-kurangnya dapat mengisi dan mengalas perut yang mungkin kelaparan. Terima kasih pada semua pihak yang telah berkorban secara langsung atau tidak. Wassallam.

  15. he he he he he.. tahniah..

    selesai fasa 1..

    he he he he he…

  16. dh upload semua video…
    huhu main mcm kartun…
    wakaka gelak aku tgk aku main… wakaka

  17. waaaaaaaaaaa….tahniah…tahniah…

  18. thanks.. wakaka

  19. mari kita mula fasa 2 plak..

  20. ape itu fasa 2?

  21. aku baru tengok video tu. TAHNIAH.

    wiro dani, tolong jelaskan maksud

    “jgn dikenang jika tidak ku pandang..
    jgn bersedih jika tidak ku pilu…”

    tak faham la.

  22. Salam..maaf…sebab video nye sangkut sangkut sikit..komputer ada problem sikit..hehehe asyik tak detect video cam.. je…apepun tahniah untuk semua

  23. sy pun x paham..
    abaikan laah…

  24. hahaha…

  25. itu ayat orang meredah diri sebab rasa tuan neenjad lebih layak ntuk dipandang dan dipilih buat demo?

    hu hu hu

    kalau ada izin kami jengah tarikh pertandingan nanti

  26. merendah, bukan meredah ……

  27. Chef Jet Lili menyedia hidangan yang sempurna

    enak dipandang
    harum baunya
    sedap dijamah

  28. nyam.. nyam.. makan lagi baik..

  29. cukup hebat persembahan yang dipamerkan. bagaimana guru begitulah muridnya. Syabas dan tahniah

  30. tahniah..paman bentaro,,LD,,OG….
    hebat korang…buah aku tmpias skit2 dal TV jd leeeee…hehe
    gah kite kerana seni gah bngsa kerana adat,,
    gah manusia kerana ibadat untuk tuhannya.. Zetsssssss.

  31. yammy..aku pun lapaq..heheh..

  32. hang ni potong stim betoi la fakir.

    aku baru saja nak provok si wiro dani.

  33. lama aku tak menyakat orang.
    terpaksa aku fikirkan idea lain.

  34. mohon kemaafan kepada adikku dani sekiranya ayatku mengguris hatimu.

    bukan tujuanku mengguris tetapi sekadar memanas dan membakar.

    hahaha.

  35. hehehhe…akan ku senyum bila abe nejad berkata2….

  36. hehehhe…akan ku senyum bila abe neejad berkata2….

    ***tekene dahhh….kikikiki..

    lama tak ju jamah hidangan yang di sediakan oleh jet lili….

  37. salam reyokiwara. tahniah tahniah! cikgu jent, cikgu lan, heheheheh.. dh nampak dah pengganti2 guru2 gayong otai di masa hadapan nanti… Singa Malaya Cikgu Azman, semoga Allah memberkati segala ilmu dan usaha yg dicurahkan utk anak2 muda sperti kami semua..

    *cikgu jent, tiket flight dh beli ni…. destinasi ke slim river. 😉

  38. hak hak..

    aku tak campur! hak hak..

    nyam.. nyamm..

  39. wira dani pandai juga mengelak..

    hak.. hak..

  40. kepada neenjad…

    mohon maaf jikalau kata2 ini mengguris ati dia… wakaka
    sory la.. masih blaja bertatih dlm kehidupan..
    lau de wat salah … sory erkkk abg neenjad……

    ckgu hakim…
    nnt lau jadi nk turun… gtau la….
    huhu
    kedatangan cikgu hakim… dinantikan…
    InsyaAllah… kita pertemukan dengan Pak Guru sy..
    huhu dan pejuang2 gayong kita…

  41. koi pun teringin nak jumpa dgn cikgu hakim. nak dgr pengalaman mengajar silat di luar negara.

  42. he he abang kalau nak pi bukak gayong kat negeri omputeh bawak la aku sekali.. leh aku jd translator..

    heh heh heh…

  43. nnt kita setting…. kehadiran cikgu hakim… ngn cikgu neenjad…
    wakaka… Perpaduan 1 Malaysia…
    wakaka

    **xnk komen lebih2… neenjad nk pekena org… :cabutlari:

  44. jom OBA kita pi negeri omputeh. aku kumpul duit sehari seringgit. awak jadi translator.

    cis.. pandai kau mengelak ya dani.

  45. Jom! OBA bukan nak jadi translator. Dia nak p ngorat je, cari bini.

  46. salam.. waaa baru berkempatan menyelam dalam blog kesukaan ramai ni..

    tahniah tak terhingga kepada dua pendekar yang telah memegang amanat, mempamerkan kehebatan seni gayong dikaca tontonan ramai. cantik sungguh permainan keduanya. serasi bersama.

  47. nak ikut nak ikut. aku nak pi bosnia. katanya kat sana best.

    maaf la tuan neenjad, lain kali tak potong line dah.

    aku nak aak budak2 gayong besout pi tengok. kalau diizin la

  48. bukan mengelak.. tp berdiam diri..
    antara sy ngn cikgu neenjad.. jauh taraf…
    wakaka

  49. ehh layang mas…. lama menyepi.. huhu

    sihat??? wakaka

  50. ya, memang jauh pun..

    dengar kata dia waris kepada datuk dia..

    Dan kau Dani adalah waris sebelah datuk kau..

    Memang jauh taraf tu..

    usahkan bau macang, bau jeruk mempelam pun takde!

    huahuahua

  51. betui2… wakaka

  52. jeruk? sedap tue!

  53. mana ada jauh taraf. wiro dani adik aku.

  54. Habis taraf aku khalifah kanan macam mane? sapa nak jadi apit jinjang aku sebelah kiri (kata-kata jahat yang penuh riyak dari shakirin yang bukan sebenar)

  55. uih? belagoknya! hehe..

    uih,atok sama ke? huhu..

  56. Hehehe…penin aku dengan khalifah kanan….

  57. itu ayat org yg sdg mencari???
    lain pulak halnya dgn org yg dipertemukan???

    tidak bertemu sekiranya tidak dipertemukan.
    tidak berjodoh sekiranya tidak diperjodohkan.

    mencari sambil mengharap,

    eh, apa aku melalut ni? tah apa-apa.

    jangan betulkan arial anda.

    betulkan niat anda.

  58. cari dan terus cari….

  59. alamak,silap chanel! aku tertekan chanel orang-orang pelik..

    tukar chanel kejap.

    chanel orang-orang hebat giler!

    Baiklah.. yang sebenarnya tapak yoi…

    aku adalah…

    khalifah di muka bumi ni..

    banyak tanggungjawab yang dipertanggungkan pada aku..

    Tapi aku tetap cool dan hebat!

    Muahahaha!

    Tidakkk!! jangan anbg neenjad! tidak!! kedebush! (cencored)

  60. khalifah?

    besar jawatan tu…
    banyak la yang mewakilkan kau akan tanya nanti

    dah siap-siap jawapan?
    kau jawab la kat akhirat nanti

    lagi senang jadi orang fakir tak punya apa-apa
    soaan pun sikit
    senang sikit kut nak jawab

  61. dah kau dipertemukan dan diperjodohkan
    jangan suka-suka nak cerai pulak

    tak kan nak bagi kat aku yang tak layak?

  62. tidak! tidak! jangan abang fakir! gedebushh! (cencored)

  63. pasni… kita cuba bergabung… (team Reyok)
    wat show kt tv astro plak… wakaka

  64. tak mau. wakakak!

  65. xnk sudah…
    susah nnt…… mcm GJ….ilmu tinggi..
    mesti xnk wat show remeh temeh ni ngn budah2 hingusan…
    wakaka betui x betui x??

  66. aku nak.
    aku pun budak hingusan jugak.
    tak apa lah kalau GJ tak nak.
    kita yang hingusan ni buat persembahan.
    ajak chien sekali.
    dia tu lagi banyak hingus (budak hingus meleleh yang dipakaikan bedak dimukanya)

  67. wakaka… sy x kata…. dia kata… wakaka

  68. huh..hingus aku dah berdarah..oh tidak aku mahu bergoyang…huhu goyang goyang..oh hooho hoho…aku mau guling guling…hohoho…selamat pulang..hohohoho…tarian makhluk asing kepala di bawah….hohohoho…kalau banyak hingus itu boh chan namenye..ohohoh..aku mau …

  69. aku pun nak wat jugak! count me in! tapi aku kena cari minyak tanah dulu buat show sembur-sembur api kat mulut..

    saksikanlah!

  70. jgn lupe bwk jam awan sakti tu.. wakaka

  71. nak g mane weh.. huhu tak ajak pun adik sorang ni huhu

  72. aiseh,aku sebenarnya malas nak beritahu.. tapi terpaksa jugak la beritahu..

    Memang aku dah hebat! wakakak!

    Tidakkk Sifu Betaro! tidakkkK!! Gedebush!! (cencored)

    p/s GJ koma 5 hari sebab kena belasah sama itu sifu.

  73. “…Tidakkk Sifu Betaro! tidakkkK!! Gedebush!! (cencored)

    p/s GJ koma 5 hari sebab kena belasah sama itu sifu…”

    Maaf.. sebenarnya tuan-tuan, G_J koma bukan sebab dia kena titik dengan ayahanda babah..

    ..maaf la aku bukak rahsia sulit kerajaan malassia

    G_J koma sebab dia balik jumpa bini time cuti!.. sampai tak boleh jalan dibuatnya..

    pastu kata babah titik, he he he he…

    p/s: G_J.. berusahalah bersungguh-sungguh! abang sentiasa menyokong kau di belakang dik.. kalau kau tak tau, biar abang tunjukkan dulu supaya kau dapat melakukannya dengan betul..

  74. Hahahahaha! atok memang memahami adinda!!

    Tapi yang last tu tak payah la tunjuk..

    Nak tunjuk kita p langkawi dulu! wuhui!

  75. Salam…adeh ketinggaln teman nih…bru bleh bukak video…ntah apa plugin missing kt browser…tahniah wat cikgu man, jent & lan…terbaek Jo!

  76. GJ memang suka buat drama. sekejap-sekejap gedebush, adeh, gedebuk.
    inilah yg dinamakan halusinasi yg biasanya dialami oleh orang mengalami tekanan perasaan tahap teruk. sama-samalah kita doakan beliau cepat sembuh.

  77. drama bersiri.. aku ko dan dia…
    wahai abg neenjad…
    ingin skali ku menuntut ilmu SERANGAN NINJA ITU… 7 elak 7 pecah 7 masuk 7 makan. 77 bukan hak kita… wakaka

  78. 77, 36, 30, 04, 08 memang bukan hak kita.

  79. sy gayong… wakaka

    ermm bila bung neenjad nk ajar…

  80. saya nak 01 bole x? Nampaknya saya tersedar awal dari koma.

    ada satu lagi jenis penyakit orang pelik..

  81. sakit aper???

  82. jiwa kacau….huuhuhu

  83. pakai kain pelikat tengah bandar langkawi..

  84. atau buat magik kat kenduri kawin orang..

  85. atau berlakon jadi nazir pada hari pertama mendaftar sebagai guru praktikal.

  86. fuyoo magic??
    wakakaka

  87. dan penyakit pelik keempat. Membuat tarian ‘makhluk asing’ sehingga seluarnya koyak beberapa kali.

    Nantikan kisah penyakit orang pelik di blogku Gelojakjiwa.blogspot! wakakak!

  88. ni bukan fuyoo lagi dah! fuuhh magik lagi wiro dani!

  89. GJ nak dapatkan 100 komen lagi ke?

  90. hahahaha! tunggu masa je! jangan la pecah rahsia.. aiya..

    x jadi la!

  91. ensemnye babah.!!!!macam chef la…Love u daDdy..

  92. huhu siapakah yang bakal menjadi pengomen yang ke seratus…

  93. mungkin ko… dia… ataupun kamu mahupun sy…
    wakaka

  94. siji

  95. loro

  96. telu, papat, limo, nenem……

  97. satus

  98. Hoyeaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

  99. tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  100. yaaaa…saya yg dpt……heheheheheeh….

  101. wakaka… dpt kt awan sakti…
    abislaaa Gj… X dpt… wakaka

  102. huh??!! sebenarnya aku saja nak bagi peluang kat orang lain.. sebab aku dah ada dua title! huahua!

  103. deeeyyyy,…apo cerito ni…korang bila nak ziarah aku kat kuala selangor ni…kiaisepuh adalah aku sunan juga adalah aku…sekarang aku mau jadi kiaisepuh..huahuahuahu

  104. apora korang tak bagitau aku pun sifu n geng riyokiwara masuk tv. nasib baik aku p upsi tau juga cerita huhuhuhuhu

Leave a Reply

 
