Pembukaan Gelanggang Baru SK Gopeng


Petikan Ini DiAmbil Daripada Blog Tapak Yoi—–>

Assalammualaikum

Sebentar tadi, rakan hamba , Azmi telah berjumpa dengan hamba dan memberitahu tentang gelanggang baru PSSGM Perak di SK Gopeng…Insya Allah, jika tiada halangan hamba akan mengadakan perjumpaan dengan Guru Besar sekolah berkenaan untuk perbincangan lanjut.

Memandangkan gelanggang SMK Besout telah pun bermula, maka hamba pun telah menerima satu tugasan untuk mewujudkan satu lagi gelanggang di Gopeng.

Mohon doa rakan-rakan senior di seantero dunia untuk kewujudan gelanggang ini. Insya Allah………….

__________________________________________________________________________________________

Reyokiwara Mengucapkan Selamat Berjaya

Menyambung Warisan Gayong Yang Tiada Penghujungnya..

Advertisements

~ by tapakyoi on January 23, 2010.

69 Responses to “Pembukaan Gelanggang Baru SK Gopeng”

  1. huhu…
    Kepada Tapak Yoi….

    semoga berjaya…..
    kami bangga … 1 Gayong 1 Dunia…

  2. Kepada Tapak Yoi – Tahniah!

    jangan letak jawatan dalam Gayong!

    melainkan ko betul nak gantikan hj kahar kg kemensah

    menjawat jawatan sebagai Nabi & Rasul bagi umat Melayu!

    noktah!

  3. Kurang kan kontroversi tingkatkan prestasi…. huhu

  4. ko nak jadi cikgu sekolah ke?

  5. truskan perjuangan mu..
    kami sntiasa brada di belakangmu..
    selamat berjaya sahabatku.. doa banyak2 agar allah sentiasa memayungi kita hamba2Nya yg soleh..amin.

  6. khas buat saudara yg ku hormati tapak yoi,

    kalau kerani yg nak letak jawatan orang tak heran.

    kalau pengurus yg nak letak jawatan ramai yg menunggu.

    kalau pengarah yg nak letak jawatan tutup organisasi.

    di antara 3 jawatan ni, kau sekarang jawatan yg mana nak letak letak jawatan ni?

    kau ada jawatan ke?

  7. jangan lupa berikan mereka didikan hati yang secukupnya

    tak guna kalau anak murid cula macam-macam warna tapi mati masuk neraka

    malaikat punya pukulan tak tertepis!

  8. kata2 abg fakir cukup bermakna… huhu
    besh besh besh… huhu wakaka

  9. tapak yoi yang cute..
    truskan perjuanganmu…
    kata2 neenjad/fakir penuh persoalan dgn tanggungjawab yg BESAR
    akan tetapi……..perjuanganmu bkan berseorangan.

  10. Shukran Jazilann…Kullu Oshabu yamini wa shimali…Nattijihhu ila wahidul sirat..as siratul mustaqim… hamba faham dan terima kasih atas nasihat…Insya Allah.. isnin ni ada taklimat sewaktu perhimpunan sekolah…Terima kasih

  11. naaa’am ya syeikh! sadiq!..

    wal fungkuk unta birit-birit ada tahi, min saki baki terpalit kena muka mabok todi.. wa ila hantam lana min funkuk unta badwi ila buntut syeikh ben baz kepala tahi pekik pekik lumfat lumfat lari lari!..

    sadiq ya syeikh? sadiq ya sheikh?
    ha ha ha ha…

  12. hangpa semua faham ka apa yg aku nk sampaikan? untuk faham kena la ambik masa sikit sebab aku sendiri pun tak faham apa yang hangpa faham.

    jangan difikirkan sangat wahai saudaraku tapak yoi.

    selama ni anda telah menunjukkan bahawa anda kerani yg baik, pengurus yang baik, dan pengarah yg baik.

    jadi, bila dah sampai status pengarah ni, dah tak ada istilah berundur lagi kecuali mati.

  13. dalam… dalam sungguh kata2 mu wahai abg ku… huhu

  14. ninja malam ni berdaftar dengan kumpulan ninja mana? dah bayar yuran makan ke?

  15. mana ada dalam kata2 abang mautuka dgn abang fakir.. mana ada.. maksudnya mudah je tu..

    maksudnya mati,kau jawab la sendiri! wakakak!

    tapi maksud OBA tu memang dalam.. memang nak kena guna fikiran yang kreatif dan kreatis nak faham maksud dia.. hanya ninja yang dah bayar yuran makan je yang faham.. huhu

  16. maksud OBA adalah jauhi fahaman Wahabi sebab tak mau nanti jadi pesilat Gayong yang ekstremis. suka lompat-lompat berpalit najis ……….

    OBA bukan mencarut tu……

  17. Tapak Yoi, kadang-kadang kita kena buat sesuatu yang kita kurang senang dalam keadaan ada yang lain yang lebih kita sukai apabila kita dah melangkah. ada tempat yang bila kita dah sampai, pintu pulang dah tertutup.

    samurai, ninja ada di belakang, mungkin tak keihatan sahaja
    atau dilihat tapi orang buat tak endah…

  18. Tahniah dan syabas. Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. eehhh betaro Jet Lili dah balik..
    yeye dh balik .. yeye dh balik…..

  20. ye ye! babah balik! ye ye! babah balik!

  21. Zatttt…baru jap ni buat taklimat kat sekolah Gopeng..baru aku tau betapa susahnya nak bagi bebudak sekolah bawah umur ni paham..tanya sapa nak join silat..satu sekolah angkat tangan..hehehe

  22. huhu..mai la ajar budak sekolah. awal tahun biasanya ada 80 orang. akhir tahun ada 10 orang je tinggal.

  23. yang penting jadi ketua mesti bersikap terbuka…

  24. jangan cepat melatah..

  25. sabo2….. contohi laa gelanggang bukit slim…
    wakaka.. wakaka wakaka wakaka wakaka…..

  26. tadika silat che in..

  27. nampaknya abang fakir dah bayar yuran makan.. hehe

  28. sekolah makan besout.. faisal tehrani kata madrasah makan macam dalam kisah ketupat cinta season 1..

  29. aku nak letak jawatan jugak la. apa pendapat korang?

  30. kau memang layak letak jawatan.. takpe.. letak le..

  31. haha! okeh, vena vedi vinci vavah. Terharunya aku ada orang sokong aku!

  32. mana bisa orang yang nggak ada jawatan seperti kita meletakkan jawatannya.

    tapak yoi, teruskan memperjuangkan gayong. kita dah tak perlu memperkenalkan gayong kepada masyarakat. tetapi kita kita perlu membawa gayong menjadi sebahagian daripada masyarakat dan mempertahankannya.

  33. dunia ini sementara…

  34. Dunia yang sementara ni la bekal ke akhirat yang kekal. buat amal dalam setiap desah nafasmu. setiap nafas adalah kerana Allah. Alllah Allah Allah Allah Allah Hu hu hu hu hu hu

    mendidik jasmani, fikir, jiwa dan amal umat adalah ibadah untukNya…..

  35. hu hu hu… ingat ada jawatan tadi,rupenya takde.

  36. xder2…..

  37. ada la.. sapa kata takda.. ko kan penchachai!

  38. bukan.bukan.. tu bukan aku,tu orang lain. aku pencaci je. huhu..

  39. jom jadi pencuci

  40. penchuri!

  41. cuci otak kat BTN. can Jiman.

  42. takut nanti ade pule org yg nk tutup blog exploring physics. lps tu buke ikut pintu belakang. isi same. tapi lebih menumpu kepade operasi sarang pelacur siber dan penagih siber.

  43. brain wash!

  44. gadis cuci.. car wash girl.. gadis cuci.. car wash girl.. gadis cuci.. car wash girl.. hanyalah untukmu…

  45. macam mana kelas silat di SK Gopeng tu wahai Tapakyoi?

  46. akhirnya… fuhh..

  47. lulus dengan cemerlang…!!!

  48. buat headcount! he he he!

  49. Sabar…

  50. akhirnya…

  51. dari gombak aku p besout nak ziarah gelanggang SMK (F) Besout semalam, sekalinya tak ada latihan daaaaaaaa

  52. tapi da hamba allah.. apa bila mendengar “BESAUT” ia akan histiria….ahahahahahahhahhah

  53. bessssssssssssooooooouuuttttt!!

  54. besaaaaaouutttttttt………… wakaka

  55. korang dh lama idop ke?hoho..

  56. huhu….seronoknya…

  57. lebih dari 30 tahun. lebih lama dari kau. nape? tak puas ati ke?

  58. aha…

  59. seronoknya dapat kawin!

  60. Nikah dan kahwin memang seronok. Tapi menjaga, membela, membelai,memastikan kesuburannya serta mengangkat kesuciannya yang selalu dilupai olih kebanyakan orang.

  61. Nikah dan kahwin memang seronok. Tapi membela, membelai, memastikan kesuburan dan mengangkat kesuciannya yang sering dilupai ramai.

  62. dengor tuh..dengor tuh..

  63. sy mmg xpuas ati..encik fakir nk watpa?lwn karoke?pukul 10 di kelab dangdut damansara ujung mggu nih!!

  64. tak. nak lawan karaoke kat BESOUT. berani tak?

  65. betul kata betaro tu. kawin senang, nak jaga bukan mudah

  66. hamba serender..ngaku kalah..huhuhung..

  67. Betol!

  68. 2 kali betaro ulang ayat tuh! haha!

  69. he he he…

    rasain loe!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: