Pesanan SMS Mak Ngah kepada semua reyokiwarians…Langkah seterusnya


Berkaitan dengan Mesyuarat Cikgu Man, reyokiwarians dan PSSGM Perak

Ini SMS yang diterima dari Mak Ngah, ini dapatan yang diperolehi:

1. Mak Ngah tidak ada masalah untuk membincangkan perkara tersebut kerana telah wujud perbincangan lisan sebelum ini.

2. Mak Ngah memohon maaf kerana hari Ahad ini, beliau pindah rumah dan meminta kita menetapkan tarikh lain untuk       perjumpaan.

3. Mak Ngah mohon untuk kita uruskan Akta Sukan untuk daerah Batang Padang dan Kampar(Gopeng & Batu Gajah)

Alhamdulillah…ukhwah dibina memberi buah yang baik, semoga kita terus bersatu…

Allahuakbar

Advertisements

~ by tapakyoi on January 15, 2010.

14 Responses to “Pesanan SMS Mak Ngah kepada semua reyokiwarians…Langkah seterusnya”

  1. Alhamdulillah. Usahakan yang terbaik! Janji ikhlas!

  2. marilah kite teruskan perjuangan kita berterusan dan dirahmati Allah taala..

  3. Errr…. Ape nk komen yer??
    errr…. Sok la komen… wakaka

    semoga perjuangan kita terus bersemangat tuk menyatukan kepaduan gayong kite..
    ingat laa… cari laa….
    gayong itu ape….
    amin… amin… Ya Rabbal Alamin…

  4. anak kecil sedang membesar …. bertatih perlahan-lahan

    nanti dewasa juga kerana masanya tetap akan hadir

  5. ya..masa akan tiba..

  6. kelip2 ku sangka api,
    kalau api mana pelitanya,
    kelip2 kusangka mati,
    kalau mati belum masanya..

    penat bergayong berehatnye sudah,
    anak raja berkeris sebilah,
    hari menunggu di tetap ke sudah
    agar budak reyok tak bertepuk sebelah

  7. Salam dari Harimau Angkara, Macan Wetan..

  8. kita akan gegarkan gayong perak…gayong perak kembali bertaring..
    janji hamba akan hamba laksanakan untuk gayong perak

  9. Bagus… Bagus…. Lau De Anak2 Gayong Sebegini… Boleh La… Aku mengundur diri…
    aku pun nk jd ninja gaks… wakaka

  10. kau nak mengundur? Hati2 tengok belakang!

  11. den bukan geng sodomi… wakaka

  12. kau ni lucah betul! aku cakap hati2 ngundur,takut terlanggar ape2 kat belakang tu! awas, JANGAN PANDANG BELAKANG!

  13. wakaka mn de… mn de….

    jgn pdng blkg congkak…

  14. huhu….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: