Mesyuarat Majlis Gurulatih


Kepada Semua Geng Reyokiwara…

Setelah beberapa kali pertemuan2 dan juga khabaran2 yang telah dilakukan… Silat Seni Gayong Malaysia ( Perak ) ingin membincangkan beberapa perkara mengenai pentadbiran serta penyusunan silibus mengikut daerah masing2.

oleh itu……..

Mesyuarat Majlis Gurulatih Peringkat Batang Padang akan diadakan buat masa terdekat ini. tarikh, tempat  dan masa masih belum ditetapkan.

diharapkan Saudara Tapak Yoi  dapat menguruskan mesyuarat tersebut buat masa terdekat ini… kepada Geng Reyokiwara yang terlibat… harap bersiapsedia..!!!

waakaka

Gayong Kini Bercantum….

Gayong Kini Menjadi Utuh….

Gayong Dulu Kini Dan Selamanya……

wakakaka

~ by wiro sableng on January 12, 2010.

44 Responses to “Mesyuarat Majlis Gurulatih”

  1. ermmm camner erk???

  2. Insya Allah.. hamba usahakan untuk diadakan Ahad ini

  3. cam gitu lerr.. buat lah yang terbaik untuk dapatkan redhaNya..

    “…aku di sini bagai si helang

    mabuk kepayang pulang petang

    bersua cenderawasih kayangan

    berlayar songsang di awannn…

    berlayar songsang di awan…”

  4. hehehe

  5. aku bagai kerang… silalah lawat ke blog hamba yang hebat, Gelojak_jiwa.bloggspot. – perhatan! hanya untuk yang bernafsu sahaja

  6. Mesyuarat Majlis Gurulatih????

  7. Reyokiwara??? Majlis Gurulatih???

    Persatuan Silat Apa???

  8. Boleh tak aku ikut? aku nak tengok gelagat manusia bernafsu.

  9. saya perwailan Felda Besout mencadangkan kita buat di Negeri Perak. sekian cadangan saya

  10. abang mautauka, ini peringkat batang padang sahaja la.. peringkat batang KK belum lagi..

  11. peringkat lubok antu dah buat belum?

  12. GJ. ontuk pghingkaek batang KK koi serohkae dekaek aok. sebab aok sudoh jauh same ini gayong. aok doh melekaek dengae bini. koi cdgkae aok jangae tonjoikae dighi sampei aok pueh.

  13. GJ. jgn jatuhkan maruah diri sendiri. kalau ada dendam kita selesaikan. jgn diluahkan untuk semua orang dengar.

  14. huhu…….

  15. gasak la komeeeeee………..

  16. uih, nampaknya torpakso la kome menerimanya peringkat kk tersobut! dondam? dondam berahi ado la.. dondam lain eden xdo.

  17. mcm2 hal korg ni… wakaka

  18. laksamana dani belum membuta ko?

  19. pada Tapak Yoi..
    Sila Buat Pengesahan….

    tarikh, tempat dan masa….
    Sila Pastikan Semua AJK yang terlibat dapat info secepat mungkin…
    wakaka… aku bagi arahan?? x bleh tahan… x bleh tahan…. wakaka

  20. aku mungkin tidak disenangi dalam blog ni. jadi aku undur diri. terima kasih.

    wassalam.

  21. merajok plak abg mautauka nih..tua2 nih cpt sgt majok.hehe..jgn begitu..kami amat memerlukn bimbingan org2 lama seperti abg mautauka agar tidak terpesong jln perjuangan ini..

  22. perak aje ke?

  23. itu kau belum tengok dia kuar keris lagi tangan besi!

  24. tidakkkkkkkkkkkk… jgn majuk abg mautaka……. tidakkkkkkkkkkkkkk aku masih syg lg pd dirimu wahai abg ku mautaka…..

  25. Tuk Pengetahuan Abg Mautaka…
    Gayong Daerah Batang Padang Akan Diwujudkan…
    Maka yer… wujudlah… perjumpaan majlis gurulatih btg pdg ngn pentadbiran pusat…

    ini adalah salah satu langkah kita untuk menyuburkan tanah yg sudah lama tidak dibajai…. wakaka

    6 langkah kita sudah ke depan….. huhu

  26. dah sampai masanya untuk aku jadi ninja sebenar dan ada baiknya kalau aku tidak munculkan diri.

    hanya memantau dan tidak memandai.

    seperti pendirian aku sebelum ni.

    aku tak dak apa2 hak dalam gayong dan tak mau dibagi apa2 hak pun.

    bengkung? sandang? persetankan semua tu sebab itu hanya alat untuk aku mencari ilmu gayong dan saudara. aku tak sayang walau bengkung hitam cula 5 sekali pun, walau sandang panglima pelangi hitam sekali pun.

    yang aku sayang ialah apa yang aku masih ada iaitu ilmu gayong dan saudara2 segayong yang tetap akan aku pertahankan.

    sebab kitalah segayong sekendi seperigi sedarah seminum sejalan sejadi sepadu.

    hubungan kita tak putus dunia akhirat.

  27. luahan hati orang pendekar tua..hoho..krn pesanan dr seseorg yg ku hormati maka aku masih berjuang di sini..smpai masanya aku akn pergi jua..hanya melihat dr jauh…akn tiba waktu itu..

  28. ape mende yg sedang berlaku ni??
    aduyaii… tarak paham… tarak paham…

  29. aku tak tau nak komen apa.

  30. mautauka, bila meeting majlis guruletih persatuan ninja utara? notis 21 hari noooo

  31. aik,ninja utara je? buat la ninja semalaysia hehe..

  32. Khalifah Kanan Kiri Depan Belakang Atas Bawah, Mak Ngah Belum respon….aku pun dulu ninja gak…kini ditabal untuk jadi Chuunnin..dalam caerita ngarut ninja Naruto..aku memegang watak Iruka sensei…aku tak terer..sebab aku ngajor budak budak ninja..dan aku selalu menangis…mautaka,fakir,GJ dan OBA adalah missing nin…macam AKATSUKI..tapi BUKAN SEMUA AKATSUKI TU JAHAT..yang lain memegang watak ANBU..ninja yang setia pada HOKAGE..HOKAGE buat masa ni adalah CIKGU MAN…SIAPA PULAK DANZO sebagai puak ANBU ROOT dalam kisah kita ni? hahahaha..jawabbb

  33. Kekawan..tengokle video ni http://www.youtube.com/watch?v=W3oYcCL46wA
    Alhamdulillah lama tak tengok berapa ramai yang view video ni…dah cech 14 ribu orang..Alhamdulillah..kredit untuk abg mautauka, azam dan uda…

  34. dasat…. dasat…

    ermm takkan danzo tu nk diletakkan Gman…. wakaka

    :cabutlari:

  35. Huh..jiman bukan Danzo…jiman Sakura Chan..awek kiut..hahaha..marah jiman kat aku..tok guru pecah botol aku… Danzo kite berikan pada orang yang nak kuasa…hahahahaha..Siapa nak kuasa hak pentadbiran gayong…jadilah Danzo..aku Iruka Sensei ..ngajor budak ninja tadika jadi ninja baik..hahaha

  36. aku nk jd pakcik yg jual mee ramen tuh..

  37. anak dia lawa kan?? wakaka

  38. Hehehe…jangan..Kakashi pernah menjalankan misi untuk menyelamatkan anak penjual ramen tu…aku Iruka..takde sape nak kawan dgn aku…huhuhu

  39. chein,ada 3 je missing nin, tu dah jadi 4. Aku sebenarnya Naruto! Haha! muah! hahaha!

  40. ramai oooo…dari puak lain

  41. wei..cerita naruto semakin pelik…KINI mata sharingan juga mempunyai forbidden teknik yang pelik..IZANAGI..gabungan sharingan dan elemen kayu…Pahal naruto? hahaha

  42. takde ape2pun tu. biasa la tu. elemen kayu utk mengawal chakura musang sembilan ekor! wakakak

  43. Ni yang aku tak suka…wei..bile Tsunade nak sihat balik?

  44. biar saspen sikit..

Leave a comment