Kursus Intensif Kombet PSSGM (Rakan Wajadiri)


TAHNIAH!!

Kursus Intensif Kombet PSSGM (Waja Diri) 2009

Tarikh : 24/10/2009 (Sabtu)

Masa : 7.30am – 4.00pm

Tempat : Dewan Seri Tualang, SMK DB CM Yusuf, Tg. Tualang Perak..

Terima Kasih kepada semua yang terlibat dalm menjayakan program ini. ia merupakan satu pengorakan lompatan Saujana bagi geng reyok dalam misi memartabatkan PSSGM. Hampir 80 orang terlibat dalam kursis ini..tahniah terima kasih cg.man dan mak ngah.

Gayong Bercantum Bersatu Padu

Pewaris Gayong Masa Depan

Advertisements

~ by suNan BonaNG on October 30, 2009.

24 Responses to “Kursus Intensif Kombet PSSGM (Rakan Wajadiri)”

  1. sy berminat nk hantar anak murid sy seramai 100org…
    free leh x?? huhu

    InsyaAllah…. turun.. wakaka

  2. Insya Allah, hamba akan menghantar panglima jiman ke sana nanti, anak murid semuanya bercuti…

  3. weiweiwei aku nak hantau jugak budak2 kat mana oii…waa ni dah macam best ni nak join jugak tak kira… nanti bagitua lah maklumat lengkap leh bagitau budak2

  4. sedih hati tak dapat bersama-sama untuk memeriahkan kursus tu (dalam hati nak belasah budak2 hehe) oleh kerana mendapat tugas rasmi oleh jiran sebelah rumah huhu.

  5. Emm…

  6. wargghh..geramnya xdpt blasah gman..huhu..

  7. gman p…
    yg x p.. cik ein.. wakaka
    leh blasah gman… wakaka

  8. pic tu mcm kenai je org ye.. huhu

  9. salam…uikss…aku peserta sekolah kn..kn.kn….nnt sy dtg ye cikgu…bwk cikgu sy…cikgu hatta…..

  10. Salam dari Panglima Black Bentoro Lili. Tahniah diucapkan pada pihak penganjur serta semua yang hadir, terutama sekali Mak Ngah dan geng. Terasa bagai bergayong zaman dulu, kemesraan dan persefahaman nampak jelas. Moga program yang begini dapat dianjurkan dengan lebih banyak lagi demi GAYONG WARISAN DATO’ MEOR.ZATTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.

  11. insyallah.. selagi ada anak gayong yang iginkan roh gayong itu subur, selagi itu kami akan bergayong dan bergayong dan bergayong demi anak bangsa..aaaummmmmmmmmmmm..

  12. Gayong nilai yer terlalu tinggi…

    Gayong itu apa…!!
    Di mana Hak kita dalam bergayong…!!
    Apa itu Gayong…. dalam kehidupan kita…!!!
    cari dan terus mencari ….. G.A.Y.O.N.G

    gayong ku terus bercantum…

  13. Allahuakbar..Allahuakbar…Allahuakbar…Ruginya hamba tidak dapat hadir ke majlis yang beerti ini..Ya Allah! Jika Ada kebaikan diatas amalan-amalan sahabat segayong ku ini, berikanlah rahmat, berikanlah hiidayah, berikanlah kekuatan agar dengan wasilah ini kami mendapat kekuatan untuk membangkitkan semangat juang sebagaimana para mujahidin terdahulu..Ya Allah..Ya Rabb.. Amin..Amin..

  14. amin……….

  15. Ya Allah, berikanlah aku kekayaan…

  16. kekayaan budi pekerti.. huhu

  17. Hidup biar miskain dengan wang ringgit tapi kaya dengan budi pekerti…Tapi takde duit susah jgak…hahahahaa

  18. haha…baru ku tau siapa Gelojak Jiwa ni…hahahaha…mai bang.. taun depan nak panggil ni ke Kolej Matrikulasi Perak..Ada program mahu buat

  19. aiseh..identitiku sudah diketahui ke? nampaknya aku terpaksa berterus terang.. yang sebenarnya namaku ialah…….. gelojak jiwa.

  20. InsyaAllah tapak yoi.. ada rezki ambe akan sampai ke sana bersama abg. mautauka. siap sedia! wachaa!!

  21. ni aku nak tanya laksamana dani..

    1. ape tingginya nilai gayong tu?
    2. ape dia Gayong pada kefahaman Dani?
    3. ape guna Gayong pada kehidupan Dani?
    4. ape hak Dani dalam Gayong?
    5. ape yang Dani nak cari dalam Gayong?

    jawab!! jawab!!

  22. salam.
    tahniah buat cikgu faizal dan sekutu2 beliau kerana berjaya melaksanakan satu projek yg sgt2 membawa faedah dan erti yg besar kepada anak2 didik kita.. lain kali buat lagi yek?
    HIDUP GAYONG!!

  23. jempu jgn x jempu budak aku yek….
    auuuummmmmmmmmmm………
    gegak gembita ngauman sang belang batu gajah…hehe

  24. alamak.nampaknya identitiku telah diketahui… nampaknya terpaksalah aku berterus terang… yang sebenarnya.. aku adalah gelojak jiwa………….. aaa……………. ok.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: