dalam mencari ibu segala ibu jangan lupa pLAK ~IBU SEGALA IBADAT~


Assalamualaikum….timekasih dan tahniah atas kewujudan laman ini…

Baru ana dapat melayari reyokiwara dengan aman selepas burukband ana mengalami ganguan paranormal.. setelah dibuka mata zahir dan batin nya ana scan punya scan barula…… ana kesan memang butul ada gangguan dimana terdapat jin-jin virus yang meresap ke dalam komputert dan diri ana…hatta sampai ana pun terkena sekali..masayaAllah… sungguh hebatnya pentas dunia tapi lebih hebat Allah swt yang menciptakan sekian alam..

dengan akal dan fikiran yang Allah berikan ana dapat berfikir jalan penyelesaianya..lantas ana membuka dan mandengar ayat-ayat rukyah sebagai langkah utama(bukan langkah seribu)..tenang jiwa ana untuk seketika….

tapi musuh ana… bahkan musuh anta sekalian mahupun  semua umat ISlam tetap mencari ruang menyelinap masuk ke salur darah segayong ini bagi menyesatkan pedoman hidup.. menjadi kekuatan segayong setelah mengangkat akad(bukan akad nikah yer…. lum lagi tahun depan insyaAllah hehehehe GEn bile lagi? tua dah….) Sebagai anak gayong dalam memperjuangkan agama Allah.swt. peranan itulah yang menjadikan virus-virus jin dan satan  ini berusaha mengawal kita dari terus terjerumus ka alam duniawi….

Hal yang demikian.. dalam kita mencari ibu segala ibu, IBU JARI,IBU BAPA,IBU AYAM,IBU ROTI, RESTOREN IBU. ~OHH… IBU, KAU DI SIRAM BAYU PAGI..~(paham sendiri layer…..) ADA SATU BENDA YANG  ANA , ANTA DAN SEKALIAN YANG BACA MESTI TAHU..

bak kata pak andak majid dan pesanannya(setelah ana dan rakan2 berjumpe dengannyer) kepada semua ahli gayong Dato Meor:

SOLAT….SOLAT….SOLAT

IBU SEGALA IBADAT

Dan Dialah yang menerima taubat dari hambaNYa dan memaafkan kesalahan kesalahan dan mengetahui apa yang kamu kerjakan`

Advertisements

~ by juragan on July 21, 2009.

6 Responses to “dalam mencari ibu segala ibu jangan lupa pLAK ~IBU SEGALA IBADAT~”

  1. Yaa….
    Solat itu Tiang Agama…

    (bukan akad nikah yer…. lum lagi tahun depan insyaAllah hehehehe GEn bile lagi? tua dah…) –> xder jodoh lg… wakaka

  2. salam…nk kumen cket…satu je lg ibu yg dragata xcakap kat cni yaitu ibu kandung suluh budiman..hahaha…n sy bkenan dkat ayat saudara yg brbunyi “(bukan akad nikah yer…. lum lagi tahun depan insyaAllah hehehehe GEn bile lagi? tua dah….)”sbnarnya si antiadmin 2 bkan xnk kwen ag…tp dya tkut kat pmpuan..ngam nyamuk pon dya bising2…hahahahah

  3. agak kasar bahasa mu tokwea…
    waakaka.. kena laa jaga tatasusila kite sebagai lelaki… xkn main terjah je.. huhu..
    beringat laaa slalu pada teman2 ku… solat itu tiang agama…
    time kasih dragatta

  4. kih..kih ana btul2 lupa lah… itu IBU KANDUNG SULUH BUDIMAN…ibu pujaan kami.. yang berjasa pada masyarakat …..setahu ana la …itu anti admin memang suke terjah wooo..tapi slalu terjah masuk gaung …kui..kui…kui itu sibab nyamuk suka sama dia..

  5. 2 la..bengkung da berkaler kaler,tp nyamuk sekor pon bising la itu anti admin…

  6. tokwae nk kena ni… sedap sungguh bahasa mu itu..
    bila plak takut nyamuk… nyamuk tu x takut aku..
    tokwae, senang2 naik laa kete ngn aku lagi erk.. wakaka

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: